top of page
רקע.PNG

סדנאות לקבוצות קטנות

מבקרים בנגב ורוצים ללמוד על התרבות המקומית? חוגגים אירוע מיוחד עם משפחה או חברים? מחפשים אופציה ייחודית לאירוע עבודה או יום בחוץ עם קבוצה קטנה של עמיתים לעבודה?

 

הסדנאות שלנו מציעות חוויה מהנה ומרגיעה המשלבת אפייה עם סיפורים וחוויות תרבותיות ייחודיות. באמצעות לחם הייחודי לתרבות ממנה מגיע האופה המובילה ובהשראת המסורת שלה, ישמעו המשתתפים על זיכרון, מסורת, עלייה, אקטיביזם חברתי ועוד.

 

סדנאות אלו נמשכות 2.5-3 שעות, כוללות ארוחה טעימה בסיום הסדנה, ומתאימות לקבוצות מ-6-15 אנשים, בגילאי 5-105!
 

לקבוצות גדולות לחצו כאן.

היצע הסדנאות הנוכחי כולל:

לאפות תרבות
סדנת הדגל שלנו מפגישה אתכם עם אחת מהאופות שלנו, שתספר את סיפורה האישי יחד עם הכנת לחם תרבותי הקרוב לליבה. מבייגל דרך קובנה, עד חלה ופרנה - תפגשו צד של ירוחם שטרם ראיתם. 

 

בראנץ' בייגל
בייגל ניו יורקי? בירוחם? שמעו את הסיפור המיוחד על הדרך בה הגיעו בייגלים לנגב, תוך כדי שאתם לשים, מגלגלים ומבשלים אותם בעצמכם! 

 

לקראת חלה
למדו את סוד חלת השבת האוורירית, ואת סוד הקסם של החלה.
נלמד כיצד להכניס רגע של רוגע ושלווה לשבוע שלך באמצעות קליעת חלה, טקס "הפרשת חלה" וטכניקות מיינדפולנס. 

בת מצווה! חווית בת מצווה משפחתית
מזל טוב! הביאו את כל הנשים המיוחדות בחייכם לחגוג אתכם, לטקס "פרשת חלה" מהנה ומשמעותי מלא בברכות ואיחולים מיוחדים רק בשבילכם. יחד תלמדו טכניקות חדשות בשזירת חלה וקחו הביתה חלות יפות להנאתם במהלך השבת המיוחדת שלכם! 

200 ש"ח למשתתף/120 ש"ח לילד עד גיל 9.

לחם זה 6.jpg

ממש הרגע סיימנו סדנא אצל אריאל סטאר המקסימה ואני כבר לא מתאפקת מלהמליץ! חגגנו יום הולדת בסדנאת אפיית בייגלס ובסוף התפנקנו בסל פיקניק שווה וטעים. הכל בכיף, נחת ורוחב לב.... חוויה ממש מומלצת. תודה אריאל!!

קרנית בן ישר

bottom of page